Back-To-The-USA - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Ria en Nel Beck en Wentzel - WaarBenJij.nu Back-To-The-USA - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Ria en Nel Beck en Wentzel - WaarBenJij.nu

Back-To-The-USA

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria en Nel

15 September 2015 | Egypte, Caïro

Nu ben ik aan de beurt om jullie te vertellen hoe het verder met ons gaat. Iets is fout gegaanin de titel en we in de titel maar dat zulen julie wel begrijpen we zitten allang niet meer in Cairo maar inde VS. Sorry

Vandaag 14e zijn we begonnen met een trip naar Prescott een leuke stad waar onze zus werkt in een warenhuis waar een dierensalon is gevestigd en zij werkt in de salon waar honden en katten worden verzorgd knippen of scheren wassen enz enz. Een gezellige stad met een oud centrum maar wel een beetje heuvelachit dus dat ging niet echt lekker door mijn manier van lopen , langzaam , langzamer langzaamst.
Daarom haalde Joop de auto op een mooie auto een Ford Fusion waar we heerlijk mee rondzoeven.
Airco aan want we hebben een paar snoei hete dagen achter de rug. Vandaag is het wat koeler , heel prettig. Natuurlijk shoppen en eten en foto's maken, Een prachtig meer bezocht en selfies gemaakt met de Selfie stick leuk hoor en na het lachen gieren brullen weten we nu hoe het werkt.

De eerste kaarten op de busgedaan en de rit

Paulden , waar zus woont is een kleine plaats in Chino vallei en is in de 10 jaar nadat wij er waren voor de 1e keer best uitgebreid. Rustig plaatsje waar we overdag worden geteisterd door zingende krekels, ( Sacate bugs) Jeetje wat maken die beesten een kabaal van 's morgens 9 tot de avond valt en dan is het stil, gelukkig moet er niet aan denken dat ze 's nachts ook zingen .

Morgen gaan we naar de Grand Canyon waar we een nacht verblijven in een hotel omdan vervolgens een bezoek te brengen aan Bearizona een wildlifepark , geen idee welke dieren we zullen zien maar ik denk de beer, de bison de wolf enz. Dit is immers hun habitat.
Daarna een busrit door de Canyon hoop ik, dat lijkt met heel mooi en dan kan Jopie ook een beetje genieten zij rijdt ons immers elke dag van hot naar her.

Ik ga nu de tas inpakken voor morgen , we gaan vroeg op pad, een uur of 8 en kijken wat de dag ons brengt.

Doei Nel en Ria en zussen.

• 15 September 2015 - 08:28

Santa:

Heey Rietje,

Met mijn eerste bericht was ik natuurlijk weer veel te snel.... Dus leuk om met je zussen weer op stap te gaan. Je als een prinses laten vervoeren dat is natuurlijk veel beter dan al die stukken afleggen te voet, dat deden ze vroeger... De Grand Canyon schijnt ook heel mooi te zijn vanuit een vliegtuig.. Lijkt me hilarisch om met 4 Wentzeltjes in een klein vliegtuigje er door heen te scheuren.

PS wees ook voorzichtig met die selfie stick hè, niet op de rand van het ravijn gaan staan om een mooi uitzicht te fotograveren!

Ben benieuwd welke beer bij je op schoot komt zitten in dat park!

santa

• 15 September 2015 - 13:33

Linda:

Ha Ria,

Wat leuk om weer eens van je te horen. Wat ben je toch een wereldreizigster! Geniet er van. Het zal vast erg gezellig zijn om met je zussen op stap te zijn.
    Veel lies!
    Linda

• 16 September 2015 - 13:22

Ria:

van wat ik tot nu gelezen heb gaat het helemaal geweldig met jullie, genieten maar meisjes dan geniet ik van jullie verhalen en foto's.
    even voor Marietje, huis is verkocht heb Dieter gebeld en we komen 9 Oktober naar Venhuizen.
    Voor die tijd gaan we eerst nog even in Hoorn langs.

Heel veel plezier
    groeten
    Eef en Ria

• 16 September 2015 - 18:16

Ria:

linda wat leuk dat je reageert. W