back to the USA - Reisverslag uit Paulden, Verenigde Staten van Ria en Nel Beck en Wentzel - WaarBenJij.nu back to the USA - Reisverslag uit Paulden, Verenigde Staten van Ria en Nel Beck en Wentzel - WaarBenJij.nu

back to the USA

Door: RIA

Blijf op de hoogte en volg Ria en Nel

20 September 2015 | Verenigde Staten, Paulden

Vandaag hadden we weer prachtig weer 25 graden zeker en we waren uitgenodigd om te komen BBQ-en bij kennissen van zus en haar man.
Gelukkig niet zo lang rijden 5 minuten maar wel op een verschrikkelijke weg met kuilen en stenen erin, niet te wandelen voor marie.
Volledig door elkaar gerammeld en gebotst aangekomen bij de vrienden zagen we een tiental paarden trailers staan en diverse paarden met hun bereiders. Er was een wedstrijd gepland , genaamd Sorting. Stiertjes plm. 1 -2 jaar met een nummer op de rug geplakt van 1 t/m 10 .De cowboys moeten dan de koetjes in de omheining drijven. De starter geeft een beginnummer van het stiertjes dat het eerst gevangen moet worden en de vangers moeten dan zorgen dat nummer 2 ,3 enz. binnen 1 minuut in de omheining te drijven aan de overkant. Heel leuk om te zien , het is net een cowboyfilm.
Daarna was de BBQ en ook die was perfect verzorgd door de vrienden. Het gaat door tot in de late uren, maar wij zijn op een gegeven moment naar huis gegaan.Thuis gekomen hebben we om een uur of 8 nog een pizza (gedeeld door 4) gegeten . De BBQ zat ons nog even in de weg. Morgen beginnen we aan ons grootste uitje voor we naar huis terug gaan. Las Vegas waar we ( de bofkonten , weer zijn uitgenodigd door een vriendin van onze zus. Deze dame wil ons heel graag ontmoeten en logeert zelf in het Caesar Palace hotel een prachtig hotel zij heeft ons uitgenodigd om met haar te dineren. Nou dat accepteren wij graag en dat slaan we niet zeker niet af. Er kookt een heel beroemde kok voor ons. waauw. Dat wordt weer genieten!!!!! camera in de aanslag.We moeten wel even aangeven of we in chique komen of casual , spijkerbroek gewoon rok of jurk. Chique hebben we niet meegenomen, een cowboy en chique dat gaat niet samen toch? Maar we gaan wel netjes in onze mooie schone spijkerbroek en en dito blouse. We willen van alles bezoeken maar we moeten kiezen anders hebben we nog 2 weken extra vakantie nodig en de pot winnen in het Casino aan de eenarmige bandiet of andere manieren natuurlij, we moeten de eenarmige bandiet wel specilaal benandelen voordat je je lostlaat op het apparaat.. dat geeft geluk.
Thuis gekomen over tot de orde van de dag koffertje pakken voor deze trip . Ik ga jullie verlaten onze "Las Vegas story" volgt later als we weer thuis zijn want de reisverslagen maken we bij zus Joop thuis op de PC.
Dag allemaal tot de volgende keer.
Helaas lukt het nog niet om er foto's er op te zetten, de pc van Jopie herkent sommige programma's niet.. helaas, maar we blijven proberen.
leuk jullie reacties. Paulden ligt 2 uur rijden boven Phoenis, 4 uur rijden van Las Vegas. Wordt dus een lang ritje morgen, Ria is jarig dat wordt een leuk verjaarsfeestje in Vegas!

• 20 September 2015 - 12:36

Ria:

Van Harte Gefelicteerd Marietje en veel plezier met je zussen vandaag, en een goeie reis naar Las Vegas en dat jullie maar mogen winnen daar.
    Wij wachten op de foto's van de Jackpot hihihi.

• 20 September 2015 - 12:50

Antoinette:

Rainsisters, nog heel veel plezier gewenst en ik zal duimen voor de jackpot...

• 20 September 2015 - 18:00

Ruby En Niek:

Heeeeej vakantie gangers!!!

Allereerst uiteraard van harte gefeliciteerd moessie!!!!! Mooi om het in de states te vieren hè! Goed om te lezen dat jullie het fantastisch hebben, ik kan het me voorstellen!
    Pap was net hier onverwacht voor een bakkie koffie. Hij had een koekie meegenomen dus dat hebben we op jouw gezondheid opgegeten en gedronken .
    Heel veel plezier in las Vegas!!!! Tot snel!!!

Kus van ons

• 20 September 2015 - 19:28

Truus En Cor:

Ria, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en voor zusjes, wij duimen voor een leuke prijs voor je.........en genieten jullie van de beleving!!

Liefs van Truus

• 20 September 2015 - 19:35

Truus:

Ria, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en voor je zusjes, wij duimen voor een leuke prijs
    voor je.........en genieten van jullie beleving!!

Liefs van Truus

• 20 September 2015 - 19:50

Vera Van Der Spruyt:

Hoi, geniet van het verslag en ben benieuwd naar las vegas avontuur, hier alles rustig aan het bekomen van de reis,. proficiat met je zus Ria en nog heel veel samen reizen!!!!
    Dikke knuffel Vera

• 20 September 2015 - 22:15

Wilco:

Howdy girls ! Ria gefeliciteerd ( vandaag zijn we samen jarig ) en nog veel plezier op jullie trip. Ik lees de verslagen met veel plezier en zie uit naar de foto's. Ja Nel, ik leef weer !!!

• 22 September 2015 - 20:57

Rosemarijn Heymering:

En.....lekker gedineerd in Las Vegas? Een beetje gewonnen aan de roulette? {Nel, houdt haar geld liever in haar zak, zegt ze altijd! Maar misschien houden de zusjes wel van een gokje? Ik zou een kansje wagen!!]
    NEL: hartelijk gefeliciteerd woensdag, de 23 ste. En dan weer "buffelen"? Géén oesters meer helaas voor jou!
    Het zal voor jullie wel een overgang zijn als jullie weer in Nederland zijn. Van 25 graden naar 16, 17 graden met nu en dan een buitje. Geniet dus nu maar van het klimaat aldaar! Nel, zondag j.l. naar de dierentuin geweest met jouw gewonnen kaartjes, was een leuk én lekker uitje. Qiang is donderdag a.s. jarig: géén visite, moeder komt pas 's avonds om 7.30 u. thuis, hoor ik net! Na schooltijd kom ik bij ze en ga dan in hun buurt uit eten. Vind het anders heel sneu voor de jongens. Jullie veel plezier aldaar! Proost!
    Daaaaag!
    Rosemarijn