Sedona -Arizona - Reisverslag uit Paulden, Verenigde Staten van Ria en Nel Beck en Wentzel - WaarBenJij.nu Sedona -Arizona - Reisverslag uit Paulden, Verenigde Staten van Ria en Nel Beck en Wentzel - WaarBenJij.nu

Sedona -Arizona

Blijf op de hoogte en volg Ria en Nel

26 September 2015 | Verenigde Staten, Paulden

Vrijdag de 25ste niet zo vroeg op weg. Een uur of 10. Eerst nog even een boodschap doen en op naar Sedona , omgeveer 2 uur rijden. Sedona kenden we nog van onze reis van 10 jaar terug . Toen hadden we niet zulk mooi weer als nu , vandaag hadden we weer 30-35 graden, we doen niet voor minder.Onze Ford Fusion van 2014 doet het uitstekend , rijdt lekker , conformabel, kortom een prettige auto. Sedona een plek omgeven door enorme rode bergen in het noorden van Arizona . Het rode komt door het ijzer in de grond , dat door de eeuwen heen gaat roesten. Dat roest geeft een mooie rode kleur aan de bergen. De plek die wij ons herinnerden,is erg veranderd, Er is veel bijgebouwd . Veel foto's gemaakt maar deze staan nog niet op dit verslag . Wat gewinkeld ,gegeten , weer gewinkeld en gedronken, een ijsje gegeten , een achterlijk duur ijsje, maar wel heeeel lekker. $ 11,00 de stuk...!
Om 4 uur verlaten we Sedona en gaan richting Paulden, nog even wat foto's gemaakt van de omgeving en naar huis, toch weer 2 uur rijden. Vandaag eten we witte bonen met tomaten saus en hamburgers, Een echt cowboy maal en net zo lekker als het culinaire hoogstandje als in het Ceasar- Palace hotel .Ik kook niet ik kijk toe. Vandaag ook nog even met thuisfront gebeld,.Dat moet dan vroeg want met het tijdsverschil van 9 uur kan ik pas om 8 uur (hier) bellen om Dieter om 5 uur thuis te treffen. Wanneer hij dan vertelt dat het weer bij jullie tegen zit, regen, regen, dan hebben we wel medelijden met jullie. Maar dan bedenken we meteen: "O je als wij thuis komen moeten we meteen een wollen muts op"! Maar nu hebben we stiekempies een beetje leedvermaak.
Het loopt op zijn end onze vakantie helaas..! Nog 2 dagen verslagen
Proberen vandaag nog wat foto's te plaatsen.. groetjes Wentzel Clan ;-)